سوالات متداول
از کجا بفهمم جنس تاریخ گذشته نمیفروشید؟
در پخش پاطی به دلیل فروش بالا اجناس مدت زیادی باقی نمی مانند و در حال شارژ مداوم بوده و خرید های پاطی از اجناس کارشناسی شده و مدت دار است اما چنانچه به هر دلیل جنس تاریخ گذشته به دست شما برسد پخش پاطی اجناس مذکور را پس خواهد گرفت
چطور سفارش بدهم ؟
پس از انتخاب محصول دلخواه و انتقال آن به سبد خرید اقدام به تسویه حساب نموده و با درج مشخصات کامل خود در باکس های تعیین شده سفارش خود رانهایی نمایید
اگر سفارش خودم را ثبت کرده و پرداخت بزنم ، مبلغ از حساب من کسر شود اما رسید به من تحویل نگردد چطور پیگیر باشم؟
با وجود درگاه های مطمئن در وبسایت احتمال بروز خطا بسیار کم است اما چنانچه با این مشکل مواجه شدید و مبلغ به حساب شما باز نگشت کافیست با شماره های داخل سایت در بخش ارتباط با ما و پشتیبانی فروش پخش پاطی تماس گرفته و مشکل را اعلام کنید همکاران فروش با بررسی حساب های درگاه و شماره فاکتور شما ، در صورت انتقال وجه به حساب پاطی ، عملیات ارسال سفارش را تکمیل خواهند نمود
آیا میتونم از طریق فروشگاه پاطی کالا رو خریداری کنم اما به اسم خودم برای مشتری ارسال کنید ؟
بله ، به راحتی با ثبت خواسته خود در بخش توضیحات فاکتور می توانید، درخواست ارسال محصولات را به فرد دلخواه اعلام نمایید ، ما سفارش و کالای خریداری شده را مستقیم برای مشتری شما ارسال می کنیم و شما را بعنوان فرستنده معرفی خواهیم کرد تا مجبور نباشید یک بار کالا را تحویل بگیرید و دوباره آن را برای مشتریان از آدرس خودتون ارسال نمایید.
اگر در طی یک روز دو خرید از سایت داشته باشم آیا امکان ارسال همزمان هر دو با هم به عنوان یک سفارش فراهم است؟
خیر ، هر ثبت سفارش روند ارسال مجزا از یکدیگر داشته و نمیتوان سفارش ها را به هم پیوست کرد ، لطفا قبل از پرداخت نهایی ، نسبت به بررسی و تکمیل دقیق محصولات در سبد خرید اقدام نمایید.
توجه!
همکاران عزیز وقتی که فروشگاه به شما کد رهگیری،بیجک باربری یا هرگونه رسید ارسال سفارش تحویل میدهد،دیگر مسئولیت سفارش به عهده خریدار می باشد،شاید ماشین باربری حین حمل و نقل اسیر راهزن بشه،شاید انبار باربری دچار آتشسوزی بشه و چندین مورد دیگر،این اتفاقات به عهده ما نمی باشد.
فروشگاه فقط تا لحظه تحویل سفارش به شرکت کالارسانی که شما انتخاب کردید ریسک رو به عهده میگیرد. با تشکر